Nazovite nas 070 310 086
Svi proizvodi

Vaša garaža je prazna. Bez brige, na poslu nisu bili lopovi :)

Parkiralište

Uporabniški račun

Registrirajte se!

Registriranim korisnicima je kod nas još udobnije. Pogledajte proteklu kupnju, uživajte u posebnim ponudama, sastavite listu želja i pričekajte da vas obavijestimo, ako se spusti cijena vašeg najdražeg proizvoda.

Registriraj se!

Košarica je prazna

Napunite košaricu sa proizvodima…

Kako odstraniti hrđu sa starijih automobila?

Hrđa je veliki problem, posebice na starijim automobilima i posebice u ovo doba godine jer je mnogo vlage te u kombinaciji sa solju s prometnica problem postaje još veći. Bilo da vozilo želite prodati ili ga samo želite malo poljepšati prije toplog proljeća, evo kako i sami možete probati ukloniti hrđu s lima.

Kako odstraniti hrđu sa starijih automobila?

Postupak nije nimalo lak, međutim hrđava mjesta bitno je čim prije popraviti jer ako ih ostavimo, ubrzo će biti vidljivo kojom se brzinom hrđa dalje širi.

Prvo se zaštitite. Naime, postupak uklanjanja hrđe s automobila uključuje strojeve poput brusilice pa bi vas komadići hrđe ili lima mogli ozlijediti. Stoga svakako stavite zaštitne naočale, rukavice i radno odijelo, a ne zaboravite ni za zaštitnu masku jer će zasigurno biti dosta prašine.

Nakon toga trebate zaštititi i automobil, odnosno one dijelove koji nisu pod hrđom. Naime, prilikom uklanjanja hrđe odvaja se mnogo prašine i čestica stare boje, a ako to završi na zdravom dijelu lima može uzrokovati oštećenja. Iz toga razloga treba posebnom folijom zaštiti dijelove oko hrđe. Folija se lijepi trakom i potrebno ju je dobro zalijepiti kako se ne bi pomicala i omogućavala prolaz česticama. Neki koriste novine, ali one su veoma nepouzdane jer mogu lako puknuti i namočiti te propuštati prašinu i ostale čestice. Zaštita je vrlo važan korak i dobro je napravite.

Potom slijedi uklanjanje hrđe sa zahvaćenog mjesta. Možete koristiti različita strugala kao što je nazubljeni papir, četka i slično, međutim najbolje je koristiti brusilicu posebno napravljenu za tu namjenu. Ona će posao odraditi najbolje i ujedno najbrže. Pokušajte uvijek imati jednaki pritisak kako bi se svuda odstranila jednaka količina hrđe, boje i lima. Poslije preko svega prijeđite običnom brusilicom kako bi se dobio finalni izgled prije bojenja. Nakon što mislite da ste završili prijeđite rukom preko lima. Trebao bi biti ugodan i gladak na dodir, bez ispupčenja i udubljenja. Eventualne ostatke prašine uklonite kakvom krpom ili četkom.

Tada na izbrušeno mjesto nanesite primarnu boju. Možete je pronaći u svakoj bolje opskrbljenoj trgovini automobilskih dijelova. Primarnu boju treba nanijeti nekoliko puta, idealno tri. Poslije svakog nanošenja potrebno je pustiti da se boja posuši, a kada nanesete sve slojeve potrebno je jedno dugo sušenje, najbolje preko noći, najmanje 12 sati. 

Poslije dobrog sušenja treba skinuti eventualni višak primarne boje, a to ćete najbolje učiniti finim šmirgl papirom. I ovaj korak radite laganim, ujednačenim pokretima i jednakim pritiskom. Kada ste sve napravili, uzmite laganu sapunicu i glatku krpu i cijelo područje operite. Nakon što se osuši možete krenuti s nanošenjem glavne boje. 

I glavna boja se nanosi u nekoliko slojeva, a posebice to vrijedi za boje u spreju. Kakvu god boju koristili, nanosite ujednačene, tanje slojeve kako ne bi došlo do curenja i kapanja jer svi znamo kako te kapljice poslije izgledaju na limu. Nakon svakog sloja potrebno je pustiti da se boja malo osuši, a kada ste nanijeli sve slojeve, obavezno je sušenje od barem 24 sata. Budite strpljivi, ako je boja i nakon tog vremena mekana, svakako pustite da se sve suši i dodatno. Tek nakon što je sve dobro osušeno krenite s uklanjanjem zaštitne folije. 

Kada se boja dobro osušila preporučuje se oprati vozilo, ali uz određeni oprez što se tiče jakog mlaza, a također se i ne preporučuje pranje voskom sljedećih 30 dana. 

Naši korisnici nas vole po cijeloj Evropi