Česta pitanja
Smjer se gleda kao da se sjedi u automobilu. Npr.: lijevi blatobran je vozačev blatobran, a desni suvozačev.
Kako najlakše mogu pronaći rezervni dio u internetskoj trgovini?
Izbor proizvoda možete pogledati već na uvodnoj stranici. Podijeljeni su u 8 glavnih rubrika: svjetla, ogledala, karoserija, stakla, sustavi hlađenja, motor, podvozje/pogon te dodatna oprema. Ispod svake glavne rubrike slijedi niz kategorija za koje se možete odlučiti.
Savjetujemo vam da upotrijebite naš selektor vozila. Djeluje tako da jednostavno označite vašu marku, model te godinu vozila i već možete pretraživati internetsku trgovinu. Ispisat će vam se samo artikli koji odgovaraju vašim kriterijima.
Možete si pomoći i tražilicom tako da najprije označite što tražite (glavne rubrike), a zatim upišete željeni proizvod: npr. „prednja svjetla, odbojnik“, a zatim marku i model. Tražilica je prilagođena tako da istovremeno provjerava postoji li artikl.
Žao ne nudimo osobne preuzimanja.
Tijekom same obrade internetskih narudžbi javljaju se sljedeći statusi:
- Čeka se potvrda kupnje. Ovdje nam je potrebna vaša potvrda da ste kupnju zaista izvršili. Na vašu smo adresu e-pošte poslali poveznicu za potvrdu na koji morate kliknuti. Riječ je o slučaju kada kupnju obavljate prvi put bez registracije kroz proces kupnje (košaricu) i za to nam je potrebna potvrda da je riječ o pravoj osobi.
- Naručeno. Artikli su naručeni kod dobavljača, tj. na zalihi su. Uskoro možete očekivati da budu poslani (vidi rokove dobave).
- Poslano/zaključeno. Artikli će biti poslani na vašu adresu. Možete ih očekivati u roku od 1 radnog dana.
- Otkazano. Vaša narudžba je bila otkazana s naše (nestašica zaliha) ili vaše strane.
Paket jednostavno vratite u originalnu kutiju, zapakirajte ga te pošaljite na sljedeću adresu: SILUX B. d.o.o., Kneza Lazara 2, 78400 Gradiška. Na računu je potrebno još označiti želite li zamjenu artikla ili povrat iznosa kupnje na vaš transakcijski račun. Nakon upisivanja transakcijskog računa novac će biti kod nas nekoliko dana nakon primanja paketa.
Nema problem, ispunite ovaj obrazac. Artikl se može vratiti na: SILUX B. d.o.o Kneza Lazara 2, 78400 Gradiška. Poslat ćemo vam novi.
Molimo vas da prilikom preuzimanja pošiljke pregledate je li paket vidljivo oštećen. Tada se prvo obratite kuriru koji je pošiljku predao, a zatim obavijestite i nas. Ako je sadržaj paketa oštećen, molimo vas da oštećen artikl slikate te nam ga pošaljete na našu e-poštu info@silux.ba. Artikl ćemo vam zamijeniti u najkraćem mogućem roku bez dodatnih troškova.
Svi rokovi dobave ispisuju se na samom proizvodu. Za točniji rok dobave možete nas nazvati na 070 310 086.
Mogući su iznimni slučajevi kada robu nije moguće dobaviti u propisanom roku, no tada će kupac o tome biti obaviješten. Svi rokovi dobave odnose se na radne dane, subote i nedjelje te praznici se ne računaju.
Zaboravljenu lozinku možete zahtijevati ovdje, potrebna vam je samo adresa e-pošte koju ste upotrijebili prilikom registracije. Na svoju adresu e-pošte primit ćete podatke za resetiranje lozinke. Nakon toga možete unijeti novu lozinku.
Svaki novi korisnik za registraciju treba dati adresu e-pošte na koju će vam stići kod za aktivaciju. Nakon samog potvrđivanja koda možete upisati svoje podatke za dostavu/plaćanje. Svi vaši podaci moraju biti ispravni, u protivnom može doći do poteškoća prilikom dostavljanja paketa i slanja zaboravljene lozinke. Ako vam ne stigne pošta s kodom za aktivaciju, najprije pogledajte nalazi li se možda u pretincu >neželjena pošta< (spam). Ako je ni tamo nema, nazovite nas na 070 310 086.
Za većinu artikala u samom je opisu svojstava navedeno slovo kvalitete koje označuje klasu kvalitete.
Klase kvalitete dijele se na:
- O – originalni dio (OE), koji je dio originalne opreme, distribuira se putem proizvođača, odnosno autoriziranog uvoznika vozila (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- Q – originalni dio (OEM/OES), koji je proizveden kod proizvođača originalnih dijelova koji su namijenjeni za proizvodnu liniju vozila (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- PC – zamjenski dio koji je kvalitetom jednak komponentama koje se koriste u proizvodnji vozila. Ti dijelovi imaju dodatne certifikate kvalitete koje izdaju sljedeće institucije: Centro Zaragoza, Thatcham ili TÜV Rheinland (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- PJ – zamjenski dio kvalitete koja je jednaka kvaliteti komponenata korištenih u proizvodnji linija vozila. Dio posebno preporučuje dobavljač (distributer) (za postavljanje/ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- P – zamjenski dio kvalitete jednake kao komponente koje se koriste u proizvodnoj liniji (za postavljanje/ugradnju ponekad je potrebna manja modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- ZJ – postprodajni dio visoke kvalitete (za postavljanje/ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
- Z – preostali postprodajni dijelovi (za postavljanje/ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
Ako ste odabrali plaćanje nakon preuzimanja, kurir vam dostavlja paket na kućnu adresu te mu plaćate naručeni proizvod gotovinom. Ako ste odabrali plaćanje po predračunu, kurir vam dostavlja paket bez otkupnine.
Troškovi slanja obrazloženi su na stranici Cjenik dostave.
Po pregledu narudžbe automatski ćemo vam poslati predračun (pdf) na vašu e-mail adresu.